vrijdag 1 mei 2015

Opening en Giveaway!!!!

Jaaa, vanmorgen was het dan zover! 
Mijn webwinkel is open! :)
Ik heb echt ongelofelijk veel leuke en lieve reacties gehad, via Facebook, instagram, mail, gastenboek en van jullie! Heel erg bedankt, dat doet echt heel goed!
En zelfs de eerste bestellingen zijn al binnen. 

Vanmiddag werd ik door hele lieve mensen om me heen (familie) verrast met een mooie bos bloemen, champagne en tompoucen met mijn visite kaartje erop, echt zo leuk!
Ook hebben we de webwinkel nog even officieel geopend door een lintje door te knippen.


Hebben jullie al een kijkje genomen??
t/m zondagavond krijg je 10% korting op je hele bestelling met de kortingscode: opening!

Maar dan nu.. 
Laatst heb ik al een winactie op Facebook en Instagram gedaan, dus het wordt tijd om hier ook eens wat weg te geven! :)


Wil je kans maken op deze leuke 'love-ketting' ?? 
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie hieronder plaatsen zodat ik weet dat je meedoet (en mij volgen uiteraard). Delen op je eigen blog mag, maar is zeker niet verplicht!
Volgende week zaterdag (9mei) maak ik de winnaar bekend!

Fijn weekend allemaal!!

Liefs,
x Angela x

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi juweeltje!!! zou ik graag winnen voor mijn dochter die zwanger is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de opening van uw webshop! Ik loot graag mee met deze leuke give away! Met vriendelijke groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, Angela. Staat vast heel leuk op een effen bloesje (en daar heb ik er veel van ;-) ). x Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Wat sta je te stralen. Logisch met je mooie, nieuwe shop. Ik wens je veel verkoopsucces toe.
    Wat ga je een leuke liefdesketting weggeven. Natuurlijk heb ik even een linkje op mijn blog geplaatst.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulation !!!
    This love-chain is really beautiful, I would be so happy to win it.
    XXX
    Fräulein KidsliKids
    (Sabine)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte en suc666666666666 schitterende ketting ik maak graag kans Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals een dikke proficiat en heel veel succes gewenst! Heb de link gisteren naar enkele vrienden doorgestuurd die op zoek waren naar zelfgemaakte cadeautjes. En natuurlijk waag ik een gokje naar die schitterende "love-ketting" want ik weet dat deze mij schitterend gaat staan :-)

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb net heerlijk in je webwinkeltje rond gekeken! Ziet er leuk uit, gefeliciteerd! Ook ik maak graag kans op die leuke ketting! Fijn weekend!

    Groet Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie!! Gefeliciteerd met de opening! Superleuk!
    Ik doe natuurlijk graag mee!
    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind mooie juwelen op jouw webstite. Doe graag mee om de mooit ketting te winnen.

    Veel succes gewenst

    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik twijfel al of ik een blog zal beginnen en jij hebt zelfs een webwinkel! hartstikke leuk en superleuke ketting 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw helemaal mijn smaak! Ik waag graag een kansje :-) Veel succes met de webshop! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele toffe winkel, met leuke dingen ! Ik doe ook graag mee .. Veel succes met de webwinkel !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie webshop heb je gemaakt! Ik hoop dat je afgelopen weekend met de opening ervan veel gekocht hebt.

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn vriendin is helemaal weg van deze webshop! Het zou dus ook een top cadeau zijn voor haar!
    Nog veel succes en keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn vriendin is helemaal weg van deze webshop! Het zou dus ook een top cadeau zijn voor haar!
    Nog veel succes en keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De ketting vind ik supermooi maar ik wil je vooral heel veel succes en werkplezier wensen met je webshop

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen