zaterdag 2 augustus 2014

Schaapjes tellen..

Ik heb weer een hele leuke bestelling mogen maken!
Een mobiel met schaapjes en een schaapjes muziekdoosje..



Het is moeilijk om goeie foto's ervan te maken, maar heb een poging gedaan! In het echt zijn ze nog mooier! 
Vond het super leuk om deze te maken, de teddywol begint al aardig te wennen inmiddels hihi.
Ik denk dat ik er nog 1 ga maken voor de beurs! 
Het patroon is gratis van Repeat crafter me. Ik hou echt van haar blog, haal er veel inspiratie en patronen vandaan!






En dit schattige schaapje maakte ik erbij als muziekdoosje.
Het patroon hiervan komt uit het boek 'babycadeautjes haken' van Annemarie Arts..



En nu we toch met de schaapjes bezig zijn, deze rammelaar had ik een tijdje geleden al een x gemaakt. 
Ook een gratis patroon, deze vind je hier !

Nou, dat was het weer even voor vandaag!
Fijn en zonnig weekend allemaal!
Liefs,
x Angel x




8 opmerkingen:

  1. Oooo, wat een dotjes, echt SUPER leuk, die kleine schaapjes!!
    Fijn weekend.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat schattig ! Waar heb jij dat muziekdoosje vandaan ?

    Groetjes Tabitha

    mijnhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk die mobile! Het muziekdoosje is ook erg schattig!! Fijn weekend! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een schitterende mobiel met die schaapjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg, wat mooi allemaal bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely post, i saw you thrue other bloggers...thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen