dinsdag 20 mei 2014

heel veel mutsjes..

Afgelopen weken erg druk geweest met mutsjes en setjes.
Hieronder een kleine greep..

Mijn inspiratie haal ik voornamelijk van pinterest of van foto's die klanten doorsturen.

Dit jongenspakje vind ik echt super goed gelukt, ik ben heel benieuwd hoe de foto's worden met dit pakje :) 






Een giraffe-setje. Een soortgelijk patroon hiervan vind je hier!

Berenmutsje..

Pilotenmuts..




En daar heb je de konijnen-pakjes weer, 1 met gewone wol en 1 met teddy wol!!

Deze Foto's kreeg ik van een eerdere klant, super leuk om mijn pakjes terug te zien! :)






Nou dat was het weer voor nu. Vandaag lekker van het weertje genieten met kleine man, straks maar even het badje opzetten :)

Fijne zonnige dag allemaal!!
Liefs,
Angel






7 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal heel mooi uit..wowie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat heb je veel gemaakt. En allemaal zo schattig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuk!Een vriendin van me is ook fotografe en heeft me ook al eens gevraagd degelijke pakjes voor haar te maken.....tja alles op zijn tijd...mijn lijstje is gewoon veel te lang,mag hopen dat ik 100 word ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen