dinsdag 15 april 2014

Visitekaartjes en CAL-deken !!

Omdat ik nu aardig vaak bestellingen krijg, leek het me leuk om mijn eigen visitekaartjes te hebben, zodat ik die bij elke bestelling erbij kan geven. Vorige week had ik ze besteld en gister zijn ze binnengekomen! Ben er echt super blij mee!



De stempel kreeg ik er gratis bij en de pen heb ik erbij besteld!
Ziet er in 1x heel professioneel uit, hihi!


En zoals beloofd, een update van mijn CAL-deken. Ik liep een beetje achter, maar dit weekend weer even helemaal ingehaald! Het begint echt al een deken te worden. Ben zo benieuwd hoe het eind resultaat straks word! Maar dat duurt nog even :)

Fijne avond!
Liefs,
Angel


2 opmerkingen:

  1. Stoer hoor...je eigen visitekaartjes! Je deken wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes. Het stempel lijkt me ook handig en een eigen pen maakt het echt af.
    Je gaat nu zien hoe mooi de deken straks is als hij helemaal af is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen