zaterdag 25 oktober 2014

Blogverjaardag Give-Away !!!!

Allereerst, bedankt allemaal voor de lieve reacties die ik kreeg op mijn vorige blogbericht !! 
Echt super, doet me goed! :)

Zoals beloofd, vandaag een leuke give-away!!
Ik heb een leuk setje bij elkaar gemaakt..




Wat kun je winnen??


setje van 6 onderzetters..

3 houten hangers

Kralenhanger

en een sterrenslinger !!

Leuk pakketje dacht ik zo toch??

Meedoen is heel simpel..
- Je bent/wordt volger
- geef in je reactie hieronder aan waarom jij graag wilt winnen
- een linkje op je eigen blog zou leuk zijn, maar is zeker niet verplicht

Ik maak volgende week zondag (2 nov.) de winnaar bekent!!

Fijne dag nog allemaal!!

Liefs,
x Angel x




10 opmerkingen:

  1. van harte met je 1ste blogverjaardag.Ik wil dit setje graag winnen omdat er gen leukere cadeautjes zijn dan zelf gemaakte cadeautjes. En dan ook nog in het zwart wit dat is pas echt gaaf. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook van de mingle-mangle dames VAN HARTE, wat een super leuke give-away

    wij willen ook een kansje wagen,zetten een linkje op ons blog

    succes,(we gaan alvast duimen haha)

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje alweer en give-away?, maar dit is een goede reden, nog gefeliciteerd met je 1 verjaardag, hihi, hoop dat je nog veel reacties hier krijg want je heb weer mooie dingen gemaakt, zoals altijd wel eigenlijk. Veel succes en dat we nog vaak van je mogen horen en zien natuurlijk, xx Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Angel! Ik doe mee met je gezellige give-away! Fijne avond nog..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Wat een ontzettend leuke give away. Ik doe graag mee, ik vind dat je onwijs leuke dingen haakt. Echt supermooi! Ik organiseer op mijn blog ook een give away. Misschien vind je het wel leuk om mee te doen. http://friemelentinus.blogspot.nl/2014/10/100-blogberichten-tijd-voor-een-give.html?m=0
    Liefs, Lotte
    Ps ik zal een linkje op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd. Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik lees je blog altijd met veel plezier en haal er inspiratie uit. Ik doe graag mee met je give-away omdat de spulletjes goed in mijn huis passen :) groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Wat geef je n hoop weg! Ik doe mee hoor :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ontdekte je net via Annemariekes haakblog... wat een mooie dingen maak jij! Ik zou het pakketje heel graag winnen omdat ik het gewoon betoverend mooi vind om in de kinderkamer van mijn kleine Lou te hangen. De kleuren zijn passend voor een jongetje en het sterrenslingertje past helemaal in zijn geboortethema... Zelf maakte ik sterrensleutelhangers bij de geboorte.
    De onderleggertjes vind ik super voor mezelf want ik wou die heel graag zelf eens maken, maar ik vond het patroontje nooit...
    De drie kersthangers zouden mooi aan mijn voordeur passen om in onze saaie straat wat opfleuring te verzorgen :-)
    Ik waag dus heeel graag mijn kansje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. doe graag mee met deze giveaway, zal een linkje zetten op mijn blog
    groetjes
    Micheline (kruissteekmeke@blospot.be)

    BeantwoordenVerwijderen