woensdag 7 mei 2014

Schattige bunny-rammelaar en meer..

Vorige week maakte ik een leuk setje van een konijnen rammelaar en een speenkoord.
Ik vind de rammelaar echt super schattig geworden!


Het patroontje hiervan vind je hier (in het engels).
Het is niet moeilijk en snel klaar, leuk projectje voor tussendoor dus.



Deze speenkoord maakte ik erbij. 
Hier patroon van de speenkoord komt hier vandaan. 
En de bloem vind je hier!


Leuk setje zo samen toch!




Deze hangers stonden echt al een hele tijd op mijn nog oh zo lange 2-do-list!
Ook dit is erg leuk en snel om te haken!
Patroon komt hier vandaan.


Fijne dag!
Liefs,
Angel


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen en wat ziet de rammelaar er lief uit. Dank je voor alle links.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoezig rammelaar-konijntje. Die zet ik op mijn to-do-lijstje. De andere spullen zien er ook mooi uit.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk setje zo samen! De hangers zijn ook leuk, wil ik ook nog eens maken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen