woensdag 23 oktober 2013

Even voorstellen !!

Hallo Allemaal,


Ik ben Angela, 24 jaar en kom uit Ede.
Sinds 27 April jl. ben ik een gelukkige moeder van een prachtige zoon Levi!
Natuurlijk het allermooiste jongetje van de wereld (hihi), altijd vrolijk, pakt iedereen in met zijn lieve lach en nu al een tikkeltje ondeugend!

Levi 1 week oud.

Levi 4 maanden oud.


In mijn vrije tijd ben ik naast mijn gezin graag creatief bezig en vind ik het heerlijk om dingen zelf te maken! Zo ben ik sinds kort ook begonnen met haken en ik ben helemaal verslaafd. 
Ik heb mezelf leren haken doormiddel van you-tube filmpjes en moet zeggen, het gaat me aardig goed af! 

Middels deze blog wil ik graag mijn creaties met jullie delen :)!!
Hieronder wat foto's van dingen die ik heb gemaakt!

 Onderzetters. Patroon gevonden op; http://karinaandehaak.blogspot.nl/2012/07/onderzetter-1893-patroon.html


Ik hou van uiltjes!!! Deze muts heb ik gister gehaakt,
schattig he!


Telefoon hoesje en sleutelhanger van uiltjes! 


Nou, dit was het voor nu. Ik ga even verder uitzoeken hoe dit allemaal werkt, hihi!
Love 'nd peace Angela

1 opmerking:

  1. Wat een lief mannetje heb je,ow ja gewoon van Youtube,echt knap want je maakt de mooiste haakwerkjes,ik ga eerdaags ook weer een poging doen om het te leren haha,heb er al wat gehad namelijk,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen